Höll på i många timmar igår med handarbetet. Det straffar sig idag.
Att sätta ihop alla delarna krävde stor koncentration dvs jag överbelastade min stackars hjärna. 
Jag är helt utmattad idag. I går kväll med för den delen. Klarade inte att sy många stygn på nästa arbete förrän ögonen gav upp och klarade inte av att lägga fokus på arbetet. Hjärnan var överallt och ingenstans. Gick och la mig mycket tidigare än jag brukar.
Idag är jag skakig och tung i kroppen. Svårt att röra mig, det känns som om jag går runt i lim. Huvudet är tungt och tankarna sega. Känner mig lätt yr och illamående. Allting känns otroligt jobbigt. Det är bara att gå och lägga sig igen efter en stund uppe som bland annat innebar en hundpromenad. Som inte på någotvis gjorde mig piggare. Gick så sakta att Abbe blev alldeles konfys. Trodde väl hela tiden att jag skulle stanna för han höll sig för det mesta rätt så nära.
Det är så jobbigt att vara inne i en period då jag just inte orkar göra något. Blir helt utslaget utmattad av minsta grej.
Suck!

Kommentera

Publiceras ej