Nu ligger nästa USA-resa bara två månader bort.
I mars blir det två härliga veckor hos mina vänner Aubrey & Virginia i Texas. Billig flygresa bokad med Finnair. Nu har jag också bokat natt på vandrarhem på Arlanda natten innan jag åker. Ska vara på flygplatsen senast 5.30. Skönt att sova där och slippa gå upp innan jag ens gått och lagt mig och att någon ska behöva köra upp mig. Nu får jag sova lite längre och frukost serverar de från kl tre. Så jag behöver inte köpa dyr frukost uppe vid gaten. 
Kunde heller inte motstå vandrarhemmet som är en gammal jumbojet. Det är bara för härligt knasigt. Handdukar och lakan ingår i priset. Skönt det. Då behöver jag inte fundera på hur jag ska behöva dra med det. 
När jag kommer hem två veckor senare så stannar jag antingen kvar hos släktingar över natt eller tar tåget hem på kvällen. Får bara inte somna så jag vaknar upp nere i Malmö eller nåt.
Ska bli så härligt att ut och resa igen! Som jag längtat!!!!!!!
 
 

Kommentera

Publiceras ej