Är med i SIFOs undersökningar.
Tycker det är lite roligt att svara på all sköns frågor. Det kan gälla om precis vad som helst. Idag handlade det om politiken. Det var massor med frågor om vilket parti jag röstat på, om jag skulle rösta på samma om det blev omval och så vidare.
Men sedan gjorde undersökningen en total vändning och de två sista frågorna handlade om plastikoperation! Vad har det med politik att göra? 
Belv så full i skratt när jag svarade på frågorna om jag skulle tänka mig att plastikoperera mig precis efter att jag svarat på om vilka ministerposter Centerpartiet eller Liberalerna skulle ha om de gick samman med socialdemokraterna.
Undrar hur de tänkte när de satte samman de frågorna eller blev det kanske lite fel på slutet. Nästa fråge omgång skulle kanske handla om plastikoperationer.

Kommentera

Publiceras ej