Nu börjar det hända grejer i badrummet!
Nu är snart min lilla mysiga badrum ett minne blott. I den extremt tidiga timman dök snickarna upp och började ordna och fixa. Jag domnade bort av och till men när maskiner började dåna var det omöjligt att ens försöka sova.
Lägenheten ser ut som hej kom och hjälp. Man kan lätt tro att jag flyttat runt på varenda pryl och inte bara en liten garderob, toan och fastun. Det är grejer överallt! 
Toabesöken får jag göra på nedervåningen och tvättade mig gjorde jag i diskhon. Duscha får jag göra nere i den iskalla källaren. Inget jag ser fram emot. Brrrrr.
Katten är heller inte helt förtjust i alla ändrade rutiner och läten. Han vandrar just bara runt som en osalg ande eller sitter under granen och stirrar med stora ögon.
Förhoppningsvis är det bara idag som det kommer låta så mycket. När de sedan ska kakla borde det bli lägre ljudnivå.
 

Kommentera

Publiceras ej