Nu är det bara tre långa veckor kvar tills jag drar iväg till Texas.
Ska bli så härligt att komma iväg. Känns som om det är flera år sedan jag var ute och reste. Fast det bara är nio månader sedan sist.
Ska blir så härligt att komma iväg. Få något annat att tänka på. Inte hela tiden oroa mig för framtiden. Fylla sinnena med nya intryck. Kliva in i planet och känna pirret av att nu är jag på väg!
Umgås med mina kära vänner Aubrey & Virginia. Slippa att sitta håglöst framför datorn i timmar och försöka komma på någon inspirerande att göra. Njuta i den härliga värmen och skulle den vara för mycket är det bara att gå in i det svala luftkonditionerade huset. Vakna upp till underbara soluppgångar precis utanför fönstret. Behöver inte ens kliva ur sängen för att njuta av dem.
Att för några dagar glömma att livet inte blev som jag hoppats. Visst, vissa saker hade inte hänt om jag inte blivit sjuk men att tvingas ge upp att köra bil och buss är svårt att smälta. 
Få ny inspiration och nya idéer. Liksom starta om hjärnan kan jag säga. Ska bli så underbart att sätta mig ett flygplan och lyfta mot nya äventyr igen.
Det är underbart att vara ute och resa!
 
 

Kommentera

Publiceras ej