När badrummet lev färdig och jag satte upp de fjärilar jag sytt så upptäckte jag att jag behövde fler. I ett huj sydde jag en till. Gick på några dagar. Ca 19 x 20 cm stor. Kul att sy med starka färger Det gillar jag.
Blev lite illa tillstruken då jag blev akut utmattad pga min MS men fortsatte tills jag var färdig. Dumt nog. Kunde inte koncentrera mig på vad jag gjorde. Hade jag tänkt mig för hade jag gått och vilat och sedan gjort den färdig. Men huvud fungerar inte så bra när jag blir utmattad. Fick klippa bort lite av den osydda väven när jag strukit på vlieselinen. 
Fortsätter att göra de små blommorna som jag nyligen lärt mig. De är så roliga att sy. Blir också lite variation från de andra fjärilarna som flera har pärlor på sig.
Finns mer plats i badrummet så jag kommer nog sy flera till.

Kommentera

Publiceras ej