Hur urmattad kan man bli efter ett par dagar i Stockholm?
Visst det var VÄLDIGT stimmigt i lördagskväll men tredagars total utmattning är väl ändå att ta i?
Jag har varit helt utslagen Jag hasar mig runt och försöker göra normala saker. Som gå ut med hundarna men så fort jag kommer hem igen så är det bara att gå och lägga mig i timmar.
Det konstiga är dock att det är olika sorters utmattning var dag.
Måndags huvudvärk. En vass huvudvärk som gör mig sängliggande i timmar. Sov av och till.
Tisdags huvud kokade. Sov hela eftermiddagen och var utmattad nästan hela kvällen. Vid tiotiden kändes det som om allt släppte. Kände mig inte alls så utmattad när jag strax därefter la mig.
Onsdags totalt utmattad i hela kroppen. Hade svårt att röra mig. Benen bar inte rikgtig. Hasade mig ut med Eddie runt dammen och fick skjutsas upp till Abbe.
Kämpade mig igenom en god middag hos faster och farbror innan far fick köra hem mig. Sedan sova jag hela eftermiddagen och en bit in på kvällen. 
Känner mig lite piggare i kroppen men huvudet är fortfarande rätt tungt.
Undrar hur morgondagen kommer att bli?

Kommentera

Publiceras ej