Jag har verkligen inte märkt någon skillnad efter att jag slutat med mina sprutor. Det är mer än tre månader nu. Får fortfarande sanslösa trötthetsanfall.
Var på Hembygdsgården och hjälpte far att plocka undan bilderna till vinterförvaring. Passade också på att fotografera färdigt de två husen jag hade kvar. Så nu finns alla saker fotade om något skulle hända och de behöver se vad som fanns om branden varit framme eller tjuv. 
Det var varmt och skönt ute men den torra värmen sög musten ur mig. När jag kom hem åt jag lite ärtsoppa. Kvar från älgjakten igår, som jag missade pga familjeturen. Sedan föll jag helt utslagen ner i soffan. Somnade nästan med en gång och sov sedan över två timmar. Vaknade ett par gånger och tittade på klockan. Flyttade lite på mig och somnade om igen. Jag var helt borta. Usch!
 

Kommentera

Publiceras ej