Vad roligt!
Min bild på Simonstorps kyrka har använts av Kulturarvet på Instagram!
Får jag säga det själv och det får jag ju, så blev det en väldigt bra bild. Så bra att den nu finns med i Kulturarvets flöde. Där de berättar om kyrkans historia. Känns hur roligt som helst. Jag är lättroad så det här kan jag glädja mig åt hela dagen. 
Ska det går rätt till, om jag ska gå efter vad andra gör i sina flöden, så ska man tacka för att de använder bilden samtidigt som man givetvis gör reklam för deras sida på Instagram. 
Jag har inte haft minsta aning om hur man gör det men efter lite frustrerat letande och tittande så lyckades jag till slut. Nästan. Inte illa för att vara mig måste jag säga!
Får väl ta hjälp av andra för att lyckas fullt ut. Men nu är jag glad bara att jag lyckats lite i alla fall. Man får vara glad för det lilla;)
 

Kommentera

Publiceras ej