Jag vet inte om medicinen börjat sluta värka eller om den aldrig gjort nytta. För, för tillfället klarar jag inget utan att bli trött.
Det är snart fyra månader sedan jag tog sista sprutan. Men jag har ju alltid haft perioder av utmattning och perioder där jag kan göra det mesta utan att bli det minsta trött.
Idag drog ett kakbak musten ur mig och jag fick gå och lägga mig efter maten. Lyckades inte somna men trycket släppte ändå efter ett tag.
Det som ofta gör att jag blir så trött när jag bakar kakor är inte knådandet och rullandet. Det är när jag ska plocka ihop ingredienserna. Titta i kakbok, flocka fram, titta i boken igen, plocka fram, titta och titta. Det gör mig helt utmattad. Klarar inte att hålla något i huvudet utan måste titta om hur många gånger som helst. Vilket gör mig ännu tröttare.
Så frustrerande!
Men kaksmeten var god i alla fall

Kommentera

Publiceras ej