Vad är det som gör att Eddie blir som i trans när han hittar lite gödsel eller i detta fall mycket gödsel?
Det måste dofta otroligt gott för honom. Jag blev väl inte lika lycklig.
Byns ende bonde höll på att gödsla på sina åkrar. Så först hittade Eddie lite att rulla sig i på vägen upp till Abbe. När vi sedan gick hem rusade han direkt till moderskeppet dvs gödselstacken. 
En stinkande men lycklig hund kom sedan joggande mot mig. Jag blev mindre lycklig. Det var bara att dra upp honom till duschen när vi kom hem.
Han är inte svår att få dit, han lyder så snällt när jag ilsket pekar på duschen. Men oj vad han stank när jag började duscha av honom. Han hade gödsel överallt! Men han stod tålmodigt medan jag duschade av honom. Försökte använda lite schampoo men gödseldoften går inte att få bort. Men jag fick i alla fall bort det mesta av själva gödslen. Tror jag i alla fall...
Tokiga hund!

Kommentera

Publiceras ej