(null)
Jag är så trött på att bli så trött av så lite!!!!!
Idag har jag fixat till tre kakdegar och sedan strök jag ihop mitt tomtenissebroderi. Allt kanske tog en timma. Sedan var jag helt väck. Fick kämpa för att laga lite mat o äta innan jag kollapsade i soffan. 
Det är så jobbigt att bli så dålig av så lite. 
Att sådant som gick utan minsta problem förr nu suger musten ur mig totalt. Domnade bort i över en timma. Känner mig lite humanare nu men fortfarande på något vis tip top. 
Jag säger domna bort. För sömnen dagtid skiljer sig stort från nattsömnen. Det är en konstig känsla. Det är mer som det blir svart ett tag. Jag drömmer inget. Det är mer som att jag drar ner rullgardinen en stund och sedan rullar den upp sakta, sakta när jag vaknar.  Jag kan sova hela eftermiddagen och ändå somna direkt när jag går och lägger mig några timmar senare. 
Utmattningströttheten dagtid skiljer sig enormt mot nattsömnen. Det är två helt skilda saker. Det ena har inget att göra med det andra. 

Kommentera

Publiceras ej