Nu har jag satt upp minnen från årets Storbritanniensresa dvs Nordirland. 
Väggen började med att vara en Londonvägg och sedan åkte jag till södra England och nu Nordirland, så då fick jag utöka den.
Det är underbart med alla minnen som väller över mig. Det har varit fyra stycken underbara resor. Kan inte säga vilken som är bäst, de har varit så inspirerande alla fyra. Gett mig minnen för livet. Nu har jag varit i två av Storbritanniens delar. Får satsa på de andra också. Varför inte åka till öarna Jersey och Guernsey? När jag ändå håller på.
Det finns lite plats på väggen kvar. Där ska kommande broderi sitta. Fortsätter på flaggtemat, men den kommer bli lite annorlunda, då jag kommer göra den på vit aidaväv. På hyllan var det verkligen dags att damma. Det låg tjockt över alla prylar. Damma är inte min förtjusning om man så säger. Får resa med jämna mellanrum, så att jag måste damma när jag flyttar om.
Det är underbart att resa och jag älskar att sitta och titta på kort, bilder, prylar och jag vet inte allt som jag släpar med mig hem från mina resor. Väggarna med minnessaker är som mina barn. Jag älskar dem och de fyller flera av väggarna i lägenheten. Tittar på dem varje dag och fylls av glädje av allt jag fått uppleva.
 

Kommentera

Publiceras ej