(null)
Der har varit lugnt länge nu, men nu var det dags för datastrul igen. 
Suck!
Som att det inte räcker med att jag behövde köpa ny mobil. Givetvis måste datorn krångla också. 
När jag skulle starta den i förmiddags stod det helt plötsligt att den skulle reparera disken och att detta kunde ta över en timma. 
Efter flera timmar hade inget hänt och efter att jag refererat med syster. Tvångsavstängde jag den. I hopp om att det bara skulle gå att starta den sedan. Glöm det! Det är det ju min dator vi talar om. 
Sedan hamnade jag i en loop och kom inte vidare. Alla förslag den hade nekade den till. 
Till slut gav jag upp och ringde dataexperten Per. Han hade heller inte hört talas om felet. Det var bara att åka med datorn till honom och hoppas att han hittar felet. 
Det konstiga i det hela är att datorn har inte krånglat det minsta på jättelänge. På över ett år eller två. Så det fanns absolut ingen varning till detta. Om min förra dator hade gjort så här, då hade jag inte reagerat. Så mycket fel som det var på den jämt. Men den här som fungerar så bra!
Varför o farför gör du mig detta?!

Kommentera

Publiceras ej