Igår kom tröttheten ifatt mig. BIG TIME!
Jag var helt förlamad av trötthet. Kändes som om kroppen vibrerade och ägde otaliga ton. Hasade mig ut med Eddie och sedan tillbringade jag dagen mestadels på soffan. Sov gjorde jag bara någon minut eller två. Mest låg jag bara och mådde dåligt. Hasade mig upp lite då och då, men allting var bara så otroligt jobbigt. Bara att röra tex en arm krävde energi jag inte hade.
Varje mil vi åkt och varje steg jag tagit och varje timma som var fel kändes i kroppen. Jag mådde illa, så trött var jag. Det kommer ta ett tag att återhämta mig från resan. Men, tack o lov, kommer inte varje dag vara förlamade av trötthet. Det kommer att gå upp och ner i flera veckor. Kan känna mig ganska bra men om jag försöker göra något ansträngande för hjärnan kommer tröttheten slå till fortare än under normala omständigheter.
Men all utmattning jag kommer känna efter resan är klart värt det hela. Utan mitt resande skulle jag inte stå ut.
 

Kommentera

Publiceras ej