Nu är årets första USA-resa bara ett par dagar bort.
Nu har nervositeten kommit smygande. Inte för själva resan. Den är inget att oroa sig över. Så fort jag kommit in i första planet försvinner all stress och oro ur mig. Utan det är allt som ska ske innan avresan.
Får inte glömma något tex pass och plånbok. Allt annat går att köpa men de är svåra att vara utan. Det som gör mig mest nervös är resan till Landvetter. Mycket kan hända så här års och med dåligt väder finns ju alltid risk att vi kommer för sent till flygplatsen och missar planet. Det gör mig helhispig. Kollar vädret miljoner gånger om dagen. Just nu ser det bra ut. 
Vi ska vara på flygplatsen senast halv fem på morgonen, så det kommer inte vara någon större trafik på 40an. Men halka kan ju ställa till det hela. Håller tummarna för att allt kommer att gå bra.
Längtar något sanslöst efter att få ut och resa. Älskar känslan som jag får av nyfiken förväntan när jag går i gången ut till planet. Då börjar resan på riktigt och jag vill bara ha mer och mer.

Kommentera

Publiceras ej