Idag har varit en plågsam dag. Hur utmattad som helst.
Det började under gudstjänsten i Esperyd. Att sitta rätt upp och ner och bara lyssna, som under en predikan, gör mig jätteutmattad. Kan inte koncentrera mig så länge. Det satt sedan i hela dagen. Fick lägga mig när jag kom till pappa. 
När hela familjen och en skock till dök upp blev det stimmigt och jag fick gå och lägga mig så fort jag ätit middag. Men det är jobbigt att försöka prata liggandes, så jag satte mig så småningom. Kändes inte allt bra, men jag kämpade på. Utmattning i kroppen och tryck i hjärnan, är ingen bra kombination. 
Efter kalaset åkte vi ner till Gällöa och badade. Det var underbart varmt eller lagom svalt för att min kropp skulle svalna av och jag kände mig mycket bättre.Vad så härligt att guppa runt i vattnet. Då känner jag inte av diverse krämpor och obalans i kroppen. Känns underbart. Ville nästan inte gå upp ur vattnet, men till slut var det dags att åka hem. 
Skulle kunna vara nere i Gällöa hela dagarna om jag kunde. För en stund mådde jag jättebra.

Kommentera

Publiceras ej