Så var det färdigt med alla kvittoinskanningar. Det har tagit sin lilla tid. Det var ibland väldigt många kvitton och diverse andra papper till att skanna in. Men det är roligt när det är gjort. Vet aldrig när andan faller på och jag undrar över vad jag handlade på den orten eller hur mycket något kostade. Som hur mycket popcornen och drickan kostade på biografen i Belfast. Skrämmande mycket för ganska så lite. Ska aldrig klaga över hur mycket samma sak kostar i Sverige.
 
Det är så roligt att sitta och hålla på med saker som rör mina resor. Härliga minnen väller över mig. Hade hysteriskt roligt under resan i Nordirland. Vi gjorde så mycket fantastiska saker. Aldirg har jag vandrat så mycket under en resa som denna. Tur att jag är van vid att vara ute och gå, annars hade det blivit jobbigt.
Nordirland var otroligt vackert och väldigt lite. Allting låg mer eller mindre bara tio minuter bort när vi tittade på vägbeskrivningen på google. Blev nästan chockade då det vid ett tillfälle skulle ta hela timman att komma fram till boendet en kväll. Så långt bort!
Nu är fyra års resors kvitton äntligen inskannade och sparade på hårddisken. Originalen är också sparade. Jag slänger aldrig något som är resereleterat. Precis lilla minsta pryl eller papperslapp är viktig för mig.
 

Kommentera

Publiceras ej