Det är inte bara jag som har det kämpigt i värmen.
Winston bara sover och sover. Igår var han knappt kontaktbar. Åskan gjorde säkert sitt. För han bara sov och sov.
Han bara ändrade sovställningen och knappt det lite då och då. Kelade med honom lite då och då. Han öppnade ögonen, men det var allt. Sov bort hela dagen. Inte förrän jag skulle och bada på sen eftermiddag, kom han upphasandes. Han ser så härligt nyvaken it när han kommer upp. Pälsen är lite i oordning och han ser jättetrött ut. Som om han tvingats upp.
 Får se hur det går idag. Gick och la sig så fort jag gått upp. Men kom upp efter någon timma för att bli kelad med. Nu har han dock gått och lagt sig igen. Blir nog sovardag i dag också. Jag försår precis hur han känner!
 

2 kommentarer

Anna

17 Jul 2018 11:18

Sötnosen! Måst fråga, är dock osäker ifall jag redan kan ha frågat: men är din pälsling en Birma? Ser ut att vara lila-maskad eller? Min lilla kisse är birma o lila, ganska lik i färgen tänkte jag? Åskan gjorde under här med :D

Svar: Det är en birma. De jag fick honom av kallade honom blåmaskad men det kanske är samma sak som lila.
Ingalill

Anna

17 Jul 2018 15:35

Nja jag vet inte riktigt nu men min är lila, hon är vääldigt ljus, blå är mörkare har jag för mig (tror familjens birma var blåmaskad,) hon var mörkare... men kan ha fel ;D men väldigt fin alla fall

Kommentera

Publiceras ej