Sitter och skriver ut saker att göra och besöka eller bara titta på lite lätt till Resebibeln till årets första resa.
Desto mer information som finns, desto bättre är det.
Öppetidet, kostnader, vägbeskrivning och lite annat matnyttigt. Att åka och leta efter saker kan bli väldigt tidsödande eller så kan man missa det helt. 
Jag sätter dem i den ordningen som är planerat att vi kommer besöka dem. Med kommer också lite som kan var möjligt beroende på tid och väder. I bibeln finns också flygbiljetter, försäkringspapper och hyrbilsinformation. Den rosa och fina mappen är livsviktig. Den får jag bara inte glömma när jag packar. Utan den kan det blir mycket krångligt. Den och kartboken, där allt är väl utmärkt är ett måste att ha med.
Det är roligt att sitta och leta information om öppettider och var det ligger. Då går tiden fort.
Det är bara tre veckor kvar nu och jag längtar så det nästan gör ont. Två systerdöttrar + systerdotterdotter är just nu i Kalifornien och har rest till flera av ställena som vi ska besöka. Trots att jag snart ska dit är jag så avundsjuk att jag håller på att gå upp i atomer. Resa är det bästa som finns.
Jag älskar att resa!
 
USA,

Kommentera

Publiceras ej