Vissa dagar har jag förtvivlat svårt att få något gjort, att ens komma på något att göra. Dagen känns som en ändlöst lång räcka av timmar.
Idag är en sådan dag. Inte gör det saken bättre att jag inte mår så bra.
Lyckades i alla fall förströ lite över en timma, då jag gick bort till bästa bästisen för att hundarna skulle få rusa runt tillsammans. Då var det fullt ös en stund. Men väl hemma blir det bara jaha, vad ska jag göra nu?
Blir mest att sitta och glo på datorn. Googla lite längs med resvägen för kommande resa. Gå och lägga mig en stund. Inte för att jag år så där jättetrött, men då går tiden lite i alla fall. Känner inte ens för att sätta mig och sy.
Det är verkligen inte roligt att gå hemma och dra, dag ut och dag in.
Tack o lov att jag har resorna att se fram emot!

Kommentera

Publiceras ej