Nu är det en månad kvar till årets första USA-resa.
Som jag längtar!!!! Flygbiljetter, hyrbil och ESTA är klart. Nu ska jag bara börja skriva ut all information som vi behöver för saker vi ska göra och sätta in dem i resebibeln.
Det ska bli så roligt! Jag håller på att längta ihjäl mig. Vi kommer börja med att åka upp till Sacramento, där lastbilsfirman ligger och där vi ska köpa lastbilsdelar. Dvs anledningen till att vi gör denna resan.
Allt annat som gör sedan är grädden på moset.
Det blir ett par nationalparker, Las Vegas, Sedona och ett knippe roliga småstäder. Jag hoppas att vädret är på vår sida och det inte blir snöstorm längs med resvägen. Vi ska upp i bergen några gånger. Det behöver inte trettio grader varmt, men det är inte roligt att köra med sommardäck om snön vräker ner.
Nu räknar jag otåligt ner dagarna tills det är dags att sätta sig i bilen mot Landvetter i den tidiga morgontimman den 14 mars.
 

Kommentera

Publiceras ej