Tyckte dagen började rätt bra. Kände bara lagom matt när jag kom in efter snöskottningen. Men så efter ca en timma började jag bli dålig. Utmattningen hade satt sig i kroppen och jag kände att jag skulle behöva gå och lägga mig igen. Skulle bara kolla pannan innan jag kröp ner i sängen igen.
När jag gick ner till källaren började huvudet snurra. Men det kändes inte som vanlig yrsel, där väggar lutar och det är svårt att gå.
Nej, det kändes som om huvudet snurrade mycket fortare, som i en centrifug skulle jag säga. Fick nästan panik och slängde mig mer eller mindre ner i sängen när jag kom upp igen. Det var så otroligt obehagligt att jag nästan kände mig illamående.
Jag spelade lite på mobilen och läste en stund innan jag hasade mig upp för att titta på det sista i damstafetten. Då hade värsta yrseln släppt, men jag kände mig inte på något vis bra. 
Håller mig uppe, men känner mig inte speciellt pigg.
 

Kommentera

Publiceras ej