Sitter och tittar på flyg inför nästa års USA-resa.
Planen är att först åka till en kompis i Ohio och stanna där några dagar innan jag sedan flyger ner till Texas och underbara Virginia och Aubrey.
Hittade dock inget på Resias hemsida där man kunde söka fler resmål. Det har gått innan men nu lyckades jag inte. Så jag sökte bara på flyg till Dallas. Tänkte först åka i maj men då kostade flygresan över 7000 kr! Ouch!
Då började jag titta på andra månader och hamnade till slut i mars. Då kostade biljetten bara 2500 kr!!!!!!
Med Finnair, så det var inte något knackigt flygbolag jag aldrig hört talas om förut. Utan Finnair för just ingenting!!!!!!!!!!! Tyvärr Lisa jag tror att jag får besöka dig en annan gång. 2500 kr är bara så sanslöst bra. Visst inget bagage ingår men jag hade ändå bara tänkt ta med mig handbagage. Jag behöver verkligen inte köpa mer prylar!
Jag bokar direkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej