(null)
Frukost, dagens viktigaste mål och den enda maten jag gillar. 
Bästa bästisen skulle på kurs i Värnamo och undrade om jag ville hänga med som resesällskap. Nappade nästan direkt. Kul att komma utanför bygränsen lite. Medan hon sitter på kurs får jag några timmar i den stora, nja, staden Värnamo. 
Väl framme började besöket med frukost. En lugn stund i trevlig miljö mitt i byn. 
Det är egentligen konstig att jag gillar frukost så mycket. För morgnar är verkligen inte min tid på dygnet. Jag hatar, sanslöst, fullständigt hatar att gå upp före nio på morgonen. Att sätta klockan på 5.45 var hemskt. Den otroligt morgonpigge Winston tyckte där emot att det var jättetrevligt. Matte är vaken och kan kela med mig!!!
Jag känner mig illamående och halvt medvetslös när jag hasar mig upp. Inget fungerar. Det känns inte som om kroppen sitter ihop med huvudet. 
Men jag får några timmar med lite nya intryck. Jag får försöka se det hela ur den vinkeln. Intala mig med att det är värt att gå upp vid denna okristligt tidiga timma. 
(null)

Kommentera

Publiceras ej