Äntligen har jag fått hitta på frågor till en tipspromenad!
Av någon anledning så tänker jag i tipspromenadsfrågor. Ständigt kommer jag på frågor som skulle funger jättebra. Känns hur udda som helst.
Så när jag fick tillfälle till att skriva frågorna till Aktivitetskvällen i Esperyd, hoppad jag in med båda fötterna.
Jag har hittat frågor och svar lite varstans. Korsord, google, tidningar och jag vet inte allt. Har hållit på ett par månader med att få till frågorna. Jag vill verkligen inte att de ska vara för svåra, men det är ju inte roligt om de är för lätta hellre.
Hoppas jag fått till en bra blandning av frågor. Så hoppas jag också att jag fått frågorna förståliga. Så de fattar frågan. Vore pinsamt annars.
Som utslagsfråga har jag hur lången garnbit är. Kände inte för att leta reda på något som folk ska försöka räkna. Det är så vanligt.
 
 

Kommentera

Publiceras ej