Men usch då!
Håller på och tvättar alla kläder jag köpte i USA. Vill alltid tvätta alla kläder en gång innan jag använder dem. Kläderna jag köper i USA brukar jag tvätta en och en, om de nu inte har liknande färger, för de brukar vara så sanslöst färgmättade. Vilket jag fick erfara när jag tvättade tröjan jag köpt på Graceland. 
Jag tvättade den helt för sig själv och det var inga röda färger i tvätten före. Det heller inte någon liten sock eller vante kvar i maskinen. Trots detta har de vita ärmarna färgats lätt rosa. Det måste komma från den svarta färgen. Så irriterande!!!!
Ärmarna har inte blivit flammiga, men de passar verkligen inte ihop med det gula och orangea på bilden. Så surt!!!! De var inte superdyr, men heller inte jättebillig. Men, men jag får väl använda den ändå. Gillar att det var en lite annorlunda Elvisbild på den. Det är bara att hoppas också att den inte krympt också...

1 kommentarer

Isabell Hedberg

26 Sep 2017 17:58

Men nej vad tråkigt :(
Kram!

Kommentera

Publiceras ej