Igår var det dags för medicintagning och lite oroligt inväntade jag biverkningarna jag haft sådana problem med de tre senaste gånger jag tagit sprutorna.
Hade fått tips att ta en alvedon en halvtimma innan jag tog sprutan och sedan ta några till under dagen. Gjorde så. Jag hade inte det minsta problem. Tack o lov!
Om det var för att jag tog alvedonen innan eller att jag återgått till som det var innan. Det är något för framtiden. Men jag kommer ändå hoppa över att ta sprutan när jag är i USA. Då har jag så mycket att tänka på och uppleva att jag lätt glömmer både ta sprutan och alvedonen.
Det kommer bli första gången sedan januari 2008, då jag började med bromsmedicinen, som jag medvetet kommer att hoppa över ett par veckor. Någon gång har jag glömt att ta. Men då har det mestadels bara handlat om några dagar. Nu kommer det att bli veckor.
 

Kommentera

Publiceras ej