Det blir ingen tredje USA-resa i år och tack o lov för det!
När Pelmas nämnde att han ville åka tillbaka senare i höst, hoppade jag på tåget direkt eller ska jag säga flyget. Men nyss hemkommen från resa nummer två, så känner jag att jag inte riktigt orkar att ge mig iväg igen. Det är så mycket nu att jag inte hinner med att vila och jag känner mig trött och hängig för jämnan.
Under söndagen gick jag mellan soffan och skrivbordet hela dagen, mer eller mindre. Suttit uppe lite, sovit lite osv. Fick ta en kvällspromenad med goe Eddie och det var skönt att komma ut en stund. Trots regnet och blåsten. Men den gjorde mig inte på något vis piggare.
Att åter igen sätta mig på ett flyg i många timmar och ändrad dygnsrytm och fylla huvudet med massa nya upplevelser är mer än jag klarar av nu. Måste försöka få tid att återhämta mig.
Får nöja mig med att ta tåget till Stockholm istället. Det är roligt det också och det räcker så bra att bara åka bort över dagen.
 

Kommentera

Publiceras ej