"You can run, but you can't hide."
Jag kan kuta på ett tag, men till slut kommer tröttheten ifatt mig. 
Det tar ett tag för kroppen att komma på att jag inte är ute och reser längre, men när den gör det då hämnas den fullt ut. 
"Tro inte att du ska komma undan hur länge som helst!" 
Har varit trött och helt utmattad i flera dagar nu och idag kan jag knappt röra mig. Vill bara ligga ner så fort jag kommit upp. Jag somnar inte när jag ligger ner, känner mig tvärt emot ganska så bra. Men så fort jag sätter upp huvudet, så kommer trycket i hjärnan tillbaka och jag måste gå och lägga mig igen. Håller mig upp korta stunder och kämpar på. Så tröttsams, ha, ha, att bara tvingas ligga ner hela tiden. 
Men så går det när man ger sig iväg på stora resor och har roligt. Förr eller senare måste jag lugna ner mig och vila och vila och vila. Kan ta några veckor nu. Men det är det värt!
Resa är livet!!!

Kommentera

Publiceras ej