Jag har aldrig varit på Gotland.
Jag har varit i USAs alla stater, men jag har inte varit i Sveriges alla landskap. Det är väldigt skämmigt måste jag erkänna. Jag måste verkligen sätta upp Gotland på min reselista. Jag får väl ta buss eller tåg för att ta mig till Oskarshamn och färja över till Visby. På något sätt ska jag väl kunna ta mig dit.
När jag i tjugoårsålder reste runt i Sverige med bil, packade jag den med mat och gjorde plats att sova i bagaget/baksätet. Jag hade aldrig råd att ta färjan över till Gotland. Så därför blev det aldrig av att jag kom dit. För när jag väl började ha råd att resa, hamnade jag i USA istället och sedan har det bara blivit så.
Men nu måste jag rätta till detta "fel". Något annat finns inte med på kartan. Jag bara måste åka till Gotland.
 
 
 

1 kommentarer

Rebecka

18 Oct 2017 08:47

Jag vill oxå dit! Har inte heller varit där..

Kommentera

Publiceras ej