De senaste dagarna har jag haft problem med ångest. Inte någon svår ångest, men tillräckligt för att det ska vara jobbigt. Har plötsligt fått en mindre panik över att jag har MS. Något  jag har haft i tio år nu. Men det känns som huvudet först nu har fattat att jag har en kronisk sjukdom. Som om jag gått i ett vakum de senaste tio åren.
Jag håller på att bli helt galen. Igår bokade jag en resa till Stockholm i ren panik, utan att titta om jag var upptagen den dagen, vilket jag var. Då fick jag ännu mera ångest.
Jag vill bara komma bort, få nya idéer i huvudet. Resan till Stockholm är en och en halv vecka bort. Känns som om jag vill göra något tidigare. Som jag vill rusa iväg på stört. Gå på bio går också bra. Men tyvärr har det inte kommit något jag vill se denna vecka eller se om det som jag redan sett. 
Jag avskyr verkligen att må så här och det ovanpå att jag är trött och utmattad hela tiden.

1 kommentarer

Rebecka

21 Oct 2017 22:40

Känner igen det. Ibland vill jag bara boka en resa så fort som möjligt o bara komma bort! Men börja kolla på Nordirland vetja! Jag har så mycket komp nu så jag kan åka i stort sätt när som :)

Kommentera

Publiceras ej