Det har tagit lite tid, men till slut blev den färdig. Bakgrunden var lite halvtråkig att sy. Men själva scenen från Disney's Dude Duck är så hysteriskt rolig att jag bara var tvungen att sy den. 
Kalle och hästen är givetvis sydda för sig och bakgrunden för sig. Repet är en liten bit snöre som jag sytt dit för sig själv. 
Valde att göra originalbakgrunden, istället för gulcirkel och svart ruta, som de andra serieserierna är gjorda med. Kommer att placeras med dem ändå. Alla mina seriefigurer hör ihop på samma vägg. Bakgrunden var drog sig i massor och var omöjlig att få åtminstone någorlunda rät. Den ville inte alls lyda alla mina dragningar hit och dit. 
Älskar den här scenen. När hästen klär ut sig till ko och säger mmmmmmu, dör jag av skratt varje gång. Så underbar. När jag fick syn på bilden på nätet bara visste jag att jag var tvungen att sy den.
 https://www.facebook.com/ingalillshandarbetshistoria/

Kommentera

Publiceras ej