Skriv inläggstext 

Går jag igång på en film blir jag som hög efteråt. Det är som en beroendeframkallande drog. Vill bara ha mer och mer. Det fullkomligt bubblar i mig. En helt underbar känsla. 

Har fått ge mig ut på en stunds lätt galen körning, på den tiden jag fortfarande kunde det, på motorvägen för att lugna mer mig. Numera pratar jag av mig på Filmstadens personal. Orden fullkomligt väller ur mig. Hittar jag ingen att tjata med, får jag varva ner genom att busa med katten när jag kommer hem. 
Har precis sett Life med Rebecka Ferguson och Jake Gyllenhal bl.a.  Det är en snygg Alien-rip off om en elak livsform som vill ta död på alla på rymdskeppet. Otroligt välgjord och sanslöst spännande, fast att det inte krävs mer än ett par hjärnceller för att förstå hur den slutar. Men jag gick igång till 100% på den. Hade jag kunnat hade jag hjulat ut ur salongen i pur galen glädje. Nu fick jag nöja mig med att le, STORT. 

Kommentera

Publiceras ej