Jag kan inte bestämma mig om jag ska klippa håret något eller om jag ska låta det växa.
Just nu är det halvlångt, hänger en bit ner på axlarna och tynger ner håret uppe på huvudet. När jag klippte det förra året och det var en liten bit ovanför axeln, var det luftigare.
Det lockade sig mer och såg inte så tungt ut. Men så gillar jag att jag kan sätta upp det i knut när det blir lite längre. Gillar inte att ha håret hängande när jag går hemma och drar. Visst kan jag sätta upp det när det är lite kortare, men då bara i en liten fjuttig hästsvans. 
Oh, denna velighet! Kan bara inte bestämma mig! 
Men klipper jag mig igen och inte skulle gilla det, är det ju bara att låta det växa. Det växer otroligt fort.. Har nog växt mer än tio centimeter på kanske nio månader. Men samtidigt så gillar jag att ha långt hår.
Jag kan verkligen inte bestämma mig!
 

Kommentera

Publiceras ej