Hittade bilder på hur mitt sovrum såg ut för ca 9 år sedan. Det har hänt lite sedan dess om man så säger. Jag har hunnit med nio USA-resor sedan jag flyttade till Bruket augusti 2007. 
Jag har burit hem otaliga prylar på de resorna. Fyllt upp väggarna med mängder med saker. Allt från sten, sand, muggar,  kläder och skor. Varje liten pryl är fylld med härliga minnen.
Från att fått plats på två byråer, har de ny svällt ut till varenda centimeter på väggarna. Det finns få ytor kvar att sätta något på. Jag älskar att ligga och titta på mina minnen. Kan komma ihåg platser, känslor, lukter och jag vet inte allt. Vill jag packa in ordentligt med prylar så kan jag fylla snedtaken också. Där finns lite plats för kort och annat som går att sätta fast med lutning. Har ju två resor att se fram emot i år och det kommer säkert att bli fler resor de kommande åren. Lite till kan jag säkert knö in...
 

Kommentera

Publiceras ej