Pratade med Neurologen idag om att göra ett uppehåll med medicinen när jag är på semester. 
Jag har börjat få så svåra bieffekter när jag tar min spruta varannan vecka, influensasymptom, svår frossa och svår värk. De handlar visserligen bara om en dag på semestern. Men jag vill inte vara så dålig ens en dag. Det är ändå jag som sköter kartläsningen och håller reda på det mesta. Då är det jobbigt att knappt klara att röra sig och sitta och frysa så jag hoppar, trots att det är varmt.
Tack o lov, så gick det bra.
Skönt att inte behöva släpa med mig några sprutor i handbagaget. Inte för att tullen har brytt sig mer än någon går av alla resor jag gjort. Men den lilla kylväskan till sprutan tar onödig plats. 
Nu ska jag bara komma ihåg att ta sprutan igen när jag kommer hem. Får ställa den i kylskåpet så den är det första jag ser när jag kommer hem igen.
 

Kommentera

Publiceras ej