Nu har äntligen dagen kommit då vi drar upp till Arlanda med tåg, för att sedan sova över på hotell där. Då slipper vi gå upp innan vi lagt oss för att ta bil upp inatt. Vi måste vara där vid halv fem på morgonen.
Har packat under morgonen och fortfarande är jag lugn. Det hispiga kommer imorgonbitti. Då är jag lätt hysterisk innan vi klivit på flyget. Men så fort det lyfter så blir jag alldeles lugn och väntar bara på att få komma fram till San Fransisco. 
Turligt nog är det direktflyg från Amsterdam, så vi har inget stressande byte inne i USA, där man ska igenom tullen, som kan ta sin lilla, nåja, tid. Nu har vi ungefär en timma i Amsterdam, men det ska inte vara några problem. Brukar vara lätt att ta sig igenom tull där.
Så underbart att vår resa äntligen, ok det låter som om jag väntat på den i flera år istället för tre månader, nu är här. Ska bli så roligt!
Under de kommande veckorna kommer jag mestsdels att finnas på:
http://busschaufforerpabilresa.blogg.se/
 

Kommentera

Publiceras ej