Här kommer lite bilder från Lotta på Liseberg.
Hon är verkligen ingen av mina favoriter, tycker hon är rätt isch faktiskt. Ben behövde inte se henne så mycket. Hon var mest ute bland publiken, vilket var långt bakom oss.  Men Michael Bolton var ju där, så då var det bara att bita ihop. Plus det är roligt att se hur det går till när de spelar in TV-program. Vi i publiken fick höra fler sånger av Lisa Ajax och Marit Bergman, tror jag det var, de sjöng under reklamavbrotten.
Mycket hände bakom våra ryggar. Oscar Zia tillbringade bara lite tid framme på scenen. Det blev till att vrida nacken ur led mycket.
 
 
Men tack o lov, Michael Bolton höll sig på scenen. Jippi! Tyvärr kändes han rätt avslagen. För att det var genrep? Han sjöng visserligen en av mina favoriter, How Am I Supposed To Live Without You, men har inga nyare låtar? Den är runt rjugo år gammal.
Men jag var överlycklig ändå. Fick ju trots se och höra honom lite, bättre än inget.
Roligast var Oscar Zia, när det blev ett avbrott i genrepet. Han var väldigt bra på att improvisera.
Uppträdde gjorde också en tjej jag aldrig hört talas om. Nadja Emilia, sjöng en sång som var ok, Fin utan filter. Men likt Marit Bergman, som också sjöng på svenska, så var det rätt svårt att höra texten. Konstigt.
Tiden gick fort och jag hade väldigt roligt, trots Lotta.
 PS. Damen som satt till höger om mig, tittade mer på den stora skärmen till vänster om scenen än på scenen. Otroligt konstigt för vi satt ju inte många meter från mitten av scenen. DS
 
 

1 kommentarer

JUNITJEJ

26 Jul 2016 20:23

Vad kul att du var på plats! Michael Bolton är riktigt bra! Han är en av mina favoritartister.

Kommentera

Publiceras ej