Försökte igår återskaffa TV44 Play Premium, men stötte på problem.
För att förnya så skulle jag lägga in mitt lösenord, det lösenord som jag just loggat in på sidan med, men det gick inte. För jag hade en * i lösenordet och helt plötsligt godkändes bara bokstävet och siffror. Tänkte att då får jag väl gå och byta lösenord. Det gick inte det heller, för jag hade en * i mitt lösenord! Hur tänkte de när de helt plötsligt ändrade om de reglerna? Inte första gången jag skaffar Premium och det har aldrig varit några problem förut. Hur kunde jag logga in med en * i lösenordet om det sen inte går att använda? 
Till slut fick jag begära nytt lösenord igenom TV Play, dvs ett långt och svårt att minnas. Får väl byta igen. Men hallå TV4, hur kan in ändra regler helt plötsligt? Bökigt!

Kommentera

Publiceras ej