Jösses vad hår växer fort!
Klippte av håret i mars 2012 för att jag ville ha bort färgen och inte kände att jag hade någon direkt anledning att ha långt hår längre. Inga passagerare att piffa till mig för längre. Behövde inget långt hår för att fästa julgranskulor, fjädrar eller blommor i beroende vad det varv för storhelg.
 
 
Men kort hår kräver ännumera arbete än vad långt gör upptäckte jag. Jag trivdes bra med kort hår, men måste ju klippa det så ofta och sedan jag slutade köra bil blev det bara för jobbigt att organiecera.
 
 
Så redan 2013 började jag låta håret växa och växa.
 
 
Nu kommer jag knappt ihåg när jag klippte håret hos en frissa längre. Var det i januari förra året tro? Sedan har jag klippt det själv lite ett par gånger men mer är det inte.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej