Så var det dags att lämna datorn till Per igen. 
Datorn går bara sönder och sönder. Blir alldeles handlingsförlamad. Vet inte vad jag ska hitta på. Får väl busa med Winston, om han är på humör vill säga. 
Jag känner mig som värsta marodören så fort jag kommer i närheten av datorn. Så fort jag får hem den från Per så börjar den krångla. Men när han har den är det aldrig några problem med den. Känner mig som jag utsöndrar något som gör att datorn får knäppen så fort jag sätter mig vid den. Den är visserligen på dagarna i ända, men mest bara för att lyssna på musik eller titta på film. 
 Skulle verkligen behöva en ny dator, men det finns med i budgeten förrän efter Hawaiiresan nästa februari.  Snälla, snälla dator kan du hålla ihop till dess? Och imorgon börjar hockey-VM. Jag som hade tänkt titta på mängder med matcher, inte bara Sveriges. Suck!!!!

Kommentera

Publiceras ej