Jag visste att dagen skulle komma. Hade inte ens varit uppe en timma innan jag fick lägga mig igen. 
Har givetvis varit trött alla dagar sedan jag kom hem men bara att jag har fått lägga mig och sova en timma eller två på eftermiddagarna. 
Men idag kom stora utmattningen. Sov mig igenom Bernard & Bianca Down Under. Vaknade av ett illvrål i filmen och smart därefter åkte en flaska i golvet. Winston roar sig med att undersöka lägenheten. Noga. Flaskan höll, tack o lov. 

Efter ett tag kom han och la sig hos mig. Dvs på mig, så tätt att han kunde kela med min näsa. När han är kelig kan han mysa hur länge som helst verkar det som. Han är så mysig då. Efter en stund rullade han ihop sig vid mina ben. 

Ligger nu och slötittar på allt möjligt. Spelar lite på telefonen. Känner mig fortfarande seg men inte sovatrött. Men kan inte hålla mig uppe speciellt länge, så det är bara att ligga här och fördriva tiden tills "trötthetsanfallet" går över. 


Under tiden undersöker Winston vidare. 

Kommentera

Publiceras ej