Före
 
Möblerade om lite idag för att få plats med mer på väggarna. Trodde jag i alla fall. Men när jag var färdig så hade jag fått en tavla över. Suck!
Efter
 
Bytte hyllan i köket mot hyllan inne i balsalen och så placerade jag mina filmplanscher här. Alltid trevligt att kunna titta på Themistokles lite oftare ;)
Före
 
I den här hyllan har jag bara saker som mer eller mindre blivit över så det är inte så viktigt hur de står.
 
Efter
 
Där filmplanscherna hängde har jag nu hängt mina Londontavlor. Har inte mycket kvar att göra på årets broderi.
 

Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Det sitter saker på varje vägg och för varje resa behöver jag mer plats. Enligt planerna ska de två kvarvarande resorna, Hawaii och Alaska, samsas på en vägg. Får dra ner lite på prylsamlandet. Men de tavlor som nu hänger där måste få plats någon annanstans. Var är bara frågan?
 
Årets USA-resebroderi har jag plats för i köket, där kan också de två kommande resorna få plats. Men några fler resor finns det sedan inte plats för. Men det är klart, får jag hållas lite så fixar jag nog fram plats till det också. Få sätta hyllor under andra hyllor och placera foton under istället för över som det är nu. Tröjor och andra kläder får jag helt enkelt packa ner.
 
Det kommer ju också bli fler handarbeten i framtiden, inte bara resebroderier, så de får jag nog göra till kuddar istället. Lättar att packa soffan full än att hitta plats på väggarna. Att jag någon gång kommer att flytta är inget jag vill tänka på. Men tänk om jag bara skulle ha råd med en liten etta? VAR skulle jag göra av alla mina saker?!!!!
 
Tillägg:
Vepan som blev över hängde jag, efter lite omorganisation, i den nymålade hallen.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej