En snabbtur in till Nässjö för att handla lite mat och hämta ut medicin tillsammans med pappa.


En promenad runt dammen, med lite detour, med härlige Eddie.
Klippa gräset inne i trädgården i lite över en timma.
Gå in och laga fläskpannkaka som mamma och pappa kommer och äter upp.
Gå ut klippa resten av gräset, tar nästan två timmar.
Gå in och däcka totalt i en och en halv timma.
 
Det blev en ganska så intensiv dag. Kommande vecka måste jag försöka ta det lite lugnare. Samla energi till resan. Det kommer vara dagar jag är extremt trött när jag är ute och reser. Men jag brukar försöka kämpa på. Tricket är att inte slappna av, vilket bara går att göra ett tag. För eller senare kommer tröttheten ifatt mig. Förhoppningsvis när jag kommit hem. Skulle jag bli extremt trött så jag mina racertabletter. Men jag blir så hysteriskt uppskruvad att jag bara vill ta dem undantagsvis.
 
Nu ser jag fram emot resan, trötthet eller inte.
 

Kommentera

Publiceras ej