Det straffade sig direkt att städa. Gårdagen blev en lång och tröttsam dag. Hade tänkt att ge mig ut och cykla en sväng men fick snabbt ge upp den tanken och gå och lägga mig igen. Suck!
Först tittade jag slött på underbara Wall-E och sedan sov jag mig igenom senaste Indiana Jones filmen. Sedan höl jag mig uppe resten av dagen. Först var jag trött och seg med huvudvärk men framåt kvällen släppte det. Och då kunde jag inte slappna av för att gå och lägga mig. Klockan var nästan två innan jag till slut somnade. Mycket frustrerande.
Varit för många trötta dagar på det senaste. Är inne i en frustrerande dålig period. Tror dock inte det är ett skov utan mer bara är en dipp ändå. Är inte dålig varje dag. Men huvudet är inte med. Har inte lust med just någonting. Syr mycket, vilket har fått till följden att jag fått ont i nacken och höger armbåge. Det är verkligen ingen bra period just nu. Suck!

Kommentera

Publiceras ej