Vad ni än gör flytta aldrig till Lillsjövägen 7 i Forserum. Bara om ni vill bli sjuka, annars stanna borta från detta hus. Aldrig har så många människor blivit sjuka på ett och samma ställe.
 
Under de knappa två åren jag bodde där insjuknade jag i massor.
Fick lunginflammation, halsinfektion och stämbandsinfektion på en och samma gång, tre månader efter inflyttningen. Fick här mitt första skov som senare resulterade i att jag fick dianosen MS. Nikkie fick hosta och snuva.
 
Han som bodde i lägenheten innan mig dog visserligen in i huset. Men han var lite över 40, har jag för mig, när han dog av en hjärtattack i sin lastbil nere i Europa. Felet hade säkert uppstått när han var hemma.
 
Therese, som bodde i lägenheten under mig. Hamnade på sjukhus med över 42 grader i feber.
På samma våning bodde en karl som var sjukpensionär. Vägg i vägg med Therese bodde en tjej med svår epilepsi.
På första våningen huserade Sonja, en gammal dam som bara hade en lunga.
Bredvid henne bodde Pelle som kanske inte var direkt sjuk men något fel var det på honom.
På 4:an flyttade en tjej in och några veckor senare fick hon lunginflammation och var jättedålig jämt och ständigt. Hon hade knappt aldrig varit sjuk innan hon flyttade hit.
 
Det finns säkert fler fall. Men de här de jag känner till. Flytta ALDRIG till Lillsjövägen 7!

Kommentera

Publiceras ej