Kylskåpet var redan fullt innan jag gav mig iväg på årets resa. Men jag kan bara inte låta bli. De är bra minnen och de tar ingen plats i resväskan. Årets skörd. Hittade resten av de olika statmagneterna, phu! Men upptäckte att magneten till staten New York inte var lika dan, även om den liknar de andra. Suck, något att irritera mig på. Köpte på mig alla staterna. Även de fem jag inte besökt. Om jag någonsin kommer iväg på ny resa så slipper jag leta efter dem. Men det är klart New Yorks kommer jag ju söka efter;) Efter diverse omplockningar så fick jag till slut upp alla! Statsmagneterna sitter längs med sidorna i den ordningen jag besökt dem. Skulle ju helst vilja ha dem som de är på kartan. Men de är inte i rätt storlek så det är omöjligt. Men jag får glad att jag fick plats med alla magneterna. Älskar att sitta och titta på dem när jag äter. Så att sätta dem någon annanstans på en plåttavla finns inte.

Kommentera

Publiceras ej