Vad jag är trött på att vara trött!
Den förlamande tröttheten gör mig knasig. Jag orkar ingenting. Hasar ofta runt som en zombie.
Hösten och vintern i år har varit den värsta i mitt liv hitills.
Detta gör att jag inte orkar motionera så mycket som jag borde.
De få dagar som är bra är det ofta så dåligt väder på att jag inte vill gå ut i.
Det är ingen njutning att gå ut och gå i ösregn, blåst och snö som vräker ger.
Viktökning.
Min medicin är också en bov i dramat när det gäller viktökning.
Sidoeffekt öka eller förlora vikt. Jag har aldrig förlorat någon vikt när det är bieffekt.
Suck!
När jag är så förlamande trött blir matlagningen lidande.
Orkar inte laga mat alternativ den trötta hjärnan orkar inte komma på något bra att laga.
Inte hjälper det heller att min avsaknad av gallblåsa gör att magen konstant krånglar när jag äter för mycket hårdsmälta saker, typ råa grönsaker. Kokta går an men får väldigt mycket gaser i magen av dem.
Har suttit ovanligt mycket det senaste halvåret med huvudet ner i toastolen.
Ok, senast var det för mycket Russbyglass men det har också varit apelsiner, champinjoner och tomater.
Suck!
Har väl ingen önskan att vara trådsmal men att väga för mycket är inte roligt.
Suck!

Kommentera

Publiceras ej